Pages

25 Kasım 2016 Cuma

BURSA 2. DURAK

Çanakkale gezimizin 2. günü Bursa'ya uğradık. Çok vaktimiz yoktu sadece Ulu Cami civarını gezebildik. Bursa'ya ilk kez gittim ve çok beğendim. Hep mi böyle bilemiyorum ama Çanakkale'nin rüzgarından sonra havası çok güzel geldi.




Osmangazi ve Orhangazi türbesi


Gözetleme kulesi...
Kayra ile yaptığımız bu gezi sonrası neredeyse hiç fotoğraf çektirmeyen ergenimle birsürü birsürü fotomuz oldu.


Nisoşum bu fotoğrafa bayılıyorum.




Emineciğim yükseklik korkusu yüzünden burada aramıza katılamayıp bizi karşıdan izlemekle yetindi.



Bundan sonra Ulu cami fotoları











Ve finali tabiki İskender yiyerek yaptık.


2 günlük güzel ve yorucu bir geziydi. Çorum'a dönünce ben de dahil bu ekibin yarısı hastalandı maalesef... 
Çorum Belediyesine tekrar teşekkürlerimizi iletiyoruz.



4 yorum:

  1. Bloğumdan sizden özür diledim, bir kaç kez...bir de buradan dilemek istedim...Çok zarif çok incesiniz, çok arkadaşlı kalabalık bir çevreniz var, demek ki herkesi mutlu ediyorsunuz, bloğunuz da ferah, ışıl ışıl...benim gibi kasvetli değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah Ayşe Hanım özür dilemelik birşey yok. Aslına bakarsanız çok arkadaş çevrem de yok daha çok olsun isterdim yine de güzel anlaştığım arkadaşlarım var. Evet arkadaşlık kurmak benim için de çok kolay değil ama çok çaba sarfediyorum inanın. Evet ben de sizin aksinize mutlu şeyleri yazmayı daha çok tercih ediyorum.

      Sil
  2. Bursa'ya bir daha geldiğinizde Emir Sultan taraflarını da gezmelisiniz.

    YanıtlaSil
  3. Yeşil şehir Bursa.. Nasıl da özlemişim anne memlekitimii. Kozahan ve civarı da çok güzeldir. :)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...